7 Tehnici de automasaj

Nu ai timp sau nu ai mijloace sa mergi la un salon pentru masaj? Fă-o singur/a cu aceste 7 tehnici de automasaj.

 1. Automasaj pentru cei încordați

Te simți încordat/a?

Încălzește-ți mâinile pentru câteva secunde, frecându-le palma de palmă. Întinde-ți coloana vertebrală în sus, apoi relaxează-ți umerii și spatele.

Cu pumnul drept, atingeți trapezul stâng de aproximativ zece ori. Apoi faceți același lucru cu trapezul potrivit. Apoi apuca-ți trapezul stâng cu mâna dreaptă și frământați. Când simțiți că mușchiul este slăbit, schimbați partea.

Capul trebuie ținut întotdeauna drept.

Apoi așează-te și înclină-ți capul înainte. Puneți mâinile pe ambele părți ale coloanei vertebrale și neteziți, apăsând cu mâinile de la baza gâtului până la baza craniului.

2. Automasaj pentru picioare grele

Suferi de picioare grele? Nimic ca un automasaj al picioarelor!

Aplică pe picioare un ulei vegetal sau lapte hidratant (la care poți, pentru o eficiență mai bună, să adaugi ulei esențial de cedru de Virginia, mastic de fistic sau niaouli, de exemplu).

Apoi frământați începând cu glezna și mergând până la coapsă.

Masajul trebuie facut intotdeauna usor de jos in sus pentru a favoriza circulatia sangelui.

3. Automasaj pentru cei care suferă de migrene

Suferi de dureri de cap? Automasajul feței și al capului poate ajuta.

În primul rând, ciupește-ți ușor sprâncenele pe toată lungimea lor, strângându-le între degetul mare și arătător.

Apoi, îndreptați-le apăsând spre colțul exterior al sprâncenei de parcă ai fi vrut să le „re-stylezi”.

Repetați acest gest de mai multe ori.

Apoi, așezați degetele la baza capului (în spate) și faceți mișcări circulare ușoare timp de câteva minute. Aveți grijă să nu apăsați prea tare.

În final, pe tâmplă, la un centimetru de colțul exterior al ochiului, faceți mișcări circulare ușor, cu vârfurile degetelor, pe ambele părți în același timp. Exersează timp de 2 minute. De asemenea, puteți efectua același masaj cu 1 picătură de ulei esențial de mentă, având grijă să nu vă apropiați prea mult de ochi.

 4. Automasajul mâinilor pentru relaxare

Ai dureri în mâini și picioare la sfârșitul zilei? Nu e de mirare, sunt în mod constant la căutare!

Pentru a vă masa mâna, deschideți-o și masați palma cu degetul mare cu mișcări circulare. Începeți masajul în palmă și deplasați-vă treptat spre exterior, exercitând din ce în ce mai multă presiune. Apoi neteziți fiecare deget, apăsând ușor și fără a-l sparge. Apoi treceți la cealaltă mână.

5- Automasajul fetei

Acest automasaj ajută la ameliorarea tensiunilor zilei și la pregătirea pentru somn.

Așezați degetele mari la înălțimea tâmplelor și degetele arătător, mijlociu și inelar în mijlocul sprâncenelor apoi faceți mișcări în sus încercând să întindeți fruntea. Se poate aplica un ulei esential calmant (lavanda, muscata, visinat) diluand-l daca este necesar cu un ulei vegetal.

6- Automasajul ochilor

Ochii sunt puși la încercare în fața ecranelor noastre. Oboseală vizuală, vedere încețoșată etc.

Pentru ai relaxa, așezați degetele arătătoare pe colțurile exterioare ale ochiului, fără a atinge ochiul, apoi faceți mici mișcări circulare într-o direcție. Pentru mai multă relaxare, vă puteți pulveriza ochii în prealabil cu apă florală de floarea de colț.

7- Automasajul picioarelor

Pentru a-ți masa piciorul, ia-l între mâini și masează-l ferm de la degete până la gleznă. Apoi reveniți la degetele de la picioare, eliberând puțin presiunea. Repetați de mai multe ori.

Puteți pune câteva picături dintr-un amestec de ulei esențial de lavandă oficial și ulei vegetal de migdale dulci înainte de a începe masajul. Proprietățile sale relaxante nu pot decât să îmbunătățească beneficiile masajului dumneavoastră.

De asemenea, puteți folosi o minge de tenis, o rotiți încet sub picior în cercuri. Insistați asupra zonelor cele mai dure sau mai sensibile.

Continuați timp de 2 minute și treceți la celălalt picior.