Reduceti ridurile si semnele de oboseala

gimnastica_faciala

Cautati o metoda naturala anti-imbătranire pentru a reduce ridurile si semnele de oboseala de pe fata? Pariați pe gimnastica faciala! Aceasta tehnica permite tonifierea si remodelarea fetei.

Ce este gimnastica faciala?

Exercițiile de creștere musculară nu sunt doar pentru corp. De asemenea, mușchii feței trebuie stimulați și întăriți. Și din motive întemeiate, în timp, trăsăturile se relaxează și mușchii se lasă. Gimnastica faciala este deci esențiala pentru a menține și a preveni apariția ridurilor și a semnelor de oboseala. Principiul este simplu: prin efectuarea contracțiilor mușchilor feței și a gâtului se favorizează microcirculația și se stimulează producția de colagen. Perfect pentru o piele fermă și hidratată!

Cum se face de fapt?

Puteți face gimnastica facială în orice moment al zilei. Cu cât facem mai regulat, cu atât rezultatele vor fi mai satisfăcătoare. Cel mai bine, atunci când începi, este să faci exercițiile în fața unei oglinzi pentru a te asigura că sunt efectuate corect. Contrar a ceea ce s-ar putea crede, nu este necesar să așteptați ca ridurile să fie instalate pentru a începe “sala facială”! Cu cât începi mai devreme, cu atât păstrezi mai mult tonusul și elasticitatea pielii tale. Mai ales că ridurile încrustate sunt greu de eradicat.

 5 exerciții de gimnastică facială

Pentru a netezi picioarele de cioara 

Pentru a estompa liniile fine din jurul colțurilor ochilor, închideți ochii și strâmbați timp de 5 secunde. Apoi deschide ochii și fixează-te pe un punct din fața ta. A se repeta de 3 ori.

Pentru a reduce liniile încruntate

Pune trei degete pe sprâncene, apoi întinde-te spre tâmple. În același timp, încercați să închideți puternic ochii. Faceti exercițiul timp de câteva secunde, apoi repetă de 5 ori.

Pentru a umple buzele

Spune vocalele în fața unei oglinzi cu exagerare: „A, e, i, o, u,”. 

Pentru a spori pomeții

Cu fața la oglindă, cu un zâmbet larg pe buze, ridică colțurile exterioare ale buzelor, vreo zece secunde. Se face de 10 ori la rând.

Pentru a întări gâtul

Aduceți maxilarul înainte, apoi întindeți gâtul înclinând capul pe spate. Acest lucru va ajuta la întărirea tonusului gâtului. Țineți poziția pentru câteva secunde. Repetați de 10 ori.