Solutii naturale pentru a intari corpul

Luati o cura de vitamina C

Vitamina C, dacă este consumată în mod regulat, are un efect anti-oboseală care o face un mare aliat în lupta împotriva pierderii de energie din timpul iernii, a infecțiilor, a răcelilor și a gripei. Aportul zilnic recomandat de vitamina C este de 110 mg în Franța față de 90 mg pentru un bărbat și 75 mg pentru o femeie în Canada. Vitamina C se găsește în principal în fructe și legume, în special în citrice (portocale, grapefruit), fructe roșii (coacăze negre) și legume la soare.(rosii, ardei). Mai bine sa le consumi crude sau aburite pentru a pastra cat mai mult continutul de vitamina C. Fumatoarele, batranii, femeile insarcinate sau care alapteaza precum si persoanele predispuse la stres ar trebui sa isi mareasca aportul zilnic pentru ca tind sa fie deficitare. Vitamina C poate fi consumată și ca supliment alimentar atâta timp cât nu depășiți recomandările deoarece consumul prea mult poate avea efecte nedorite precum greață, vărsături sau diaree.

Spălati-va mainile pentru a reduce riscul de aparitie a virusilor

Există de 400 de ori mai multe bacterii pe biroul nostru decât pe vasul de toaletă. Concentrația de bacterii este de 3895 pe cm² pentru un telefon, 511 pe cm² pentru o tastatură de computer și doar 8 pe cm² pentru vasul de toaletă. De aici și importanța spălării regulate pe mâini pentru a vă proteja de infecții (răceli, gripă, gastroenterită, diaree). A ști când să te speli pe mâini este de bun simț; după mersul la toaletă, înainte de a găti, înainte de a mânca, după manipularea gunoiului, înainte de a hrăni un copil, după folosirea transportului în comun… Săpunul singur nu este suficient pentru a elimina microbii. După ce v-ați udat mâinile, săpunați-le, frecați-le timp de cel puțin 20 de secunde apoi clătiți și uscați-le cu un prosop curat. Soluțiile hidro-alcoolice trebuie folosite ca supliment și nu ca înlocuitor deoarece acțiunea lor este mult mai puțin eficientă.

Folosind aromaterapia

Aromaterapia este recunoscută astăzi pentru efectele sale benefice asupra sănătății. Uleiurile esențiale pot ajuta la prevenirea și combaterea anumitor infecții. Pe lângă posibilitatea de a le aplica pe piele sau de a le ingera în ritmul de câteva picături pe o tabletă neutră sau un zahăr*, este indicat să folosești și spray-uri sau difuzoare de uleiuri esențiale pentru a-și difuza parfumurile în interiorul tău. interior. La birou sau acasa, este important sa alegeti un ulei esential potrivit locului in care va fi instalata aceasta ceata. Pentru dormitor, preferă uleiul esențial de mandarină sau uleiul esențial de lavandă cu virtuţi liniştitoare. Pentru a curăța și purifica aerul din camera de zi sau din birou, este posibil să difuzați următorul amestec:
– 15 picături Eucalyptus radiata ( Eucalyptus radiata ssp radiata );
– 15 picături Mandravasarotra ( Cinnamosma fragrans );
– 10 picături Lemon Litsea ( Litsea citrata );
– 10 picături Lemon tree (lămâie) ( Citrus limonum ).

* Atenție, utilizarea uleiurilor esențiale pe cale orală nu este recomandată copiilor și femeilor însărcinate.

Aerisiti-va interiorul

Purificarea aerului nu este suficientă. Odată cu frigul iernii și umiditatea ambientală, avem tendința de a crește încălzirea interiorului nostru. Simplul fapt de a te acoperi devine atunci un gest ecologic si economic . Scăderea temperaturii din interiorul dumneavoastră cu 1 ° C economisește 7 până la 10% din consumul total de încălzire. Aerisirea pentru a reînnoi aerul din casa dumneavoastră ajută la lupta împotriva poluării interioare, care este mai importantă decât poluarea exterioară. Deschideți ferestrele cel puțin 15 minute pe zi, de preferință de două ori pe zi. În cele din urmă, gândiți-vă să ieșiți pentru a respira aer curat atunci când mergeți la o plimbare care poate acționa și ca activitate fizică.

Fa-ti timp pentru tine și pentru a te relaxa

Stresul poate duce adesea la adoptarea unei atitudini negative față de lumea din jurul nostru. Este important să identifici sursa stresului tău pentru a o preveni mai bine și a o gestiona mai bine. Deci , de relaxare și de gândire despre tine sunt toate obiceiurile de a lua pentru a proteja organismul dumneavoastră , pentru că noi știm acum că stresul tinde să – l slăbească. Relativizarea și dedramatizarea sunt cuvinte de ordine de urmat pentru a avea o atitudine mai pozitivă. Recreerea, activitatea fizică și comunicarea pot fi cheia relaxarii.


Recomandare

Sursa exceptionala de vitamine, minerale, aminoacizi. Produs 100% natural.