Vitamine

Este mai bine să obținem vitaminele din alimente sau din suplimente?

Sunt vitaminele naturale mai bune decât cele sintetice?

În ceea ce privește formele naturale versus cele sintetice de vitamine din suplimentele alimentare,
uneori cele naturale sunt mai bune, alteori cele sintetice sunt mai bune și alteori nu contează.
Rețineți că toate pot ajuta la prevenirea sau tratarea deficiențelor și a unor afecțiuni, dar intro o doză prea mare pot fi daunatoare.

Atat sursele naturale cat si cele sintetice sunt bune pentru a obține vitamina C.
Măceșul, acerola, camu camu și vitamina C produsă sintetic oferă toate același compus – acidul ascorbic, trebuie să rețineți că concentrația de vitamina C din ingredientele naturale poate fi foarte scăzuta, de exemplu, 20 mg de pudră de măceșe poate furniza doar 4 mg de vitamina C. Includerea de bioflavonoide din citrice (prezente sau adăugate în mod natural) poate îmbunătăți absorbția.

Uneori, formele sintetice de vitamine oferă avantaje față de formele naturale.
O formă sintetică de niacină (vitamina B-3) numită inozitol hexanicotinat, de exemplu, provoacă mai puțină înroșire a pielii decât niacina.

Deși nu este o vitamină, suplimentarea cu licopen poate fi de ajutor în reducerea riscului de anumite tipuri de cancer și a fost asociată cu o mortalitate redusă, în special prin cancer. Consumul de roșii, care este bogat în licopen, a fost, de asemenea, asociat cu un risc redus de anumite tipuri de cancer și de deces prin cancer. *Pentru o mai buna intelegere consultati medicul.

Este mai bine să obținem vitaminele din alimente sau din suplimente?

Sunt vitaminele naturale mai bune decât cele sintetice?

În ceea ce privește formele naturale versus cele sintetice de vitamine din suplimentele alimentare,
uneori cele naturale sunt mai bune, alteori cele sintetice sunt mai bune și alteori nu contează.
Rețineți că toate pot ajuta la prevenirea sau tratarea deficiențelor și a unor afecțiuni, dar intro o doză prea mare pot fi daunatoare.

Atat sursele naturale cat si cele sintetice sunt bune pentru a obține vitamina C.
Măceșul, acerola, camu camu și vitamina C produsă sintetic oferă toate același compus – acidul ascorbic, trebuie să rețineți că concentrația de vitamina C din ingredientele naturale poate fi foarte scăzuta, de exemplu, 20 mg de pudră de măceșe poate furniza doar 4 mg de vitamina C. Includerea de bioflavonoide din citrice (prezente sau adăugate în mod natural) poate îmbunătăți absorbția.

Uneori, formele sintetice de vitamine oferă avantaje față de formele naturale.
O formă sintetică de niacină (vitamina B-3) numită inozitol hexanicotinat, de exemplu, provoacă mai puțină înroșire a pielii decât niacina.

Deși nu este o vitamină, suplimentarea cu licopen poate fi de ajutor în reducerea riscului de anumite tipuri de cancer și a fost asociată cu o mortalitate redusă, în special prin cancer. Consumul de roșii, care este bogat în licopen, a fost, de asemenea, asociat cu un risc redus de anumite tipuri de cancer și de deces prin cancer. *Pentru o mai buna intelegere consultati medicul.